Mu-so Qb is the new compact wireless music system from the engineers behind the award-winning Mu-so. Controlled by a powerful audio brain, Mu-so Qb is alive with custom-made features all designed in our audio laboratories in England. It’s a true feat of sound engineering. From the contours of the glass-filled polymer casing to the bass radiators that help create huge low frequencies – every millimetre of space has been used to great effect. Simple to control and easy to connect, Mu-so Qb generates a staggering 300 watts that unmasks your music with a sound that defies size.
Its advanced yet simple to use connectivity includes Airplay, Bluetooth®/aptX®, Spotify Connect®, TIDAL, UPnP™ (access your stored music), Internet Radio, USB, analogue and digital inputs, Apple iOS and Android App for complete control.
You can also combine Mu-so Qb, Mu-so and other Naim streaming products for the ultimate multiroom experience. Simply sync the units to play the same song beat-for-beat in up to five rooms.
Mu-so Qb will be available from spring 2016.
Modifié en dernier par neroptic le 06 janv. 2016, 17:33, modifié 1 fois.
Ce Cube me plait mieux que le Muso ... Pourquoi pas ??
Gérald
Il faut deux ans pour apprendre à parler et toute une vie pour apprendre à se taire ...
La parole est d'argent, le silence est d'or mais c'est pas parce qu'on a rien à dire qu'il faut fermer sa gueule, si ?? La vie est trop courte pour écouter triste ... ou en silence !!!
Quel concept culotté! (quel talent cette optimisation des volumes et des HP)
Après je m'interroge sur ces tweeters de si grand diamètre...mais je suis probablement le seul à avoir ce type de réflexions probablement décallée.
CDI, CCA, Project debut3 , PRE tube Dynavox, Qute V1, Naca5, Castle Trent CCA, DAC SMSL alim discrete, NAIT et Usher S520
CD3.5, NAIT3, NAT3, FH
Oui, mais le Phantom, y'a comme un voile sur la musique, tandis qu'avec le Muso ...
Gérald
Il faut deux ans pour apprendre à parler et toute une vie pour apprendre à se taire ...
La parole est d'argent, le silence est d'or mais c'est pas parce qu'on a rien à dire qu'il faut fermer sa gueule, si ?? La vie est trop courte pour écouter triste ... ou en silence !!!